«Dataserver leverer Digital Signage på sitt
beste gjennom produkter, service og kunnskap
du ikke finner noen annet sted i Norge»

SOME
FJERNHJELP OG

TEKNISK SUPPORT

Trenger du teknisk support er vi alltid beredt til å bistå deg med den hjelpen du trenger. Support er en svært viktig del av den totale løsningen. Vi leverer kritiske løsninger og vår responstid gjenspeiler dette.

1
Fyll inn informasjon om ditt firma

Her registrerer du din kontaktinformasjon og hvilket firma du henvender deg fra. Send inn dette og du vil motta en sekssifret verifikasjonskode.

FYLL UT NÅ!
2
Registrer 6-sifret kode sendt på epost

Her registrerer du den 6-sifrede koden du mottar på mail. Du får da lastet ned en applikasjon som gjør at en teknikker får tilgang til din arbeidsstasjon og dermed kan hjelpe deg på best mulig måte.

FYLL UT NÅ!

1. Fyll inn informasjon

Tusen takk!
Du vil om kort tid motta en epost med et 6 sifret kode du kan bruke.
Oops! Her gikk noe feil. Sjekk om alt er fylt ut riktig.

2. Fyll inn 6 SIFRET KODE

BLIR SENDT PR. E-POST ADRESSE
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
a. last ned en liten applikasjon på din datamaskin. |  b. etter installasjon, en tekniker vil kunne ta kontroll og hjelpe deg med din datamaskin.
LÆR MER OM HVORDAN DETTE FUNGERER >
- Small application downloads to your computer to start the support session.
- During the session, the Technician could be able to fully control your computer.
- Remember, only accept support from individuals and organizations you trust.
Learn more about LogMeIn Rescue remote support solution.

VI LØSER ENHVER UTFORDRING

For oss er ingen utfordring for liten eller for stor. Uansett hvilke problemstillinger du står ovenfor finner vi løsninger som dekker ditt behov, og vi leverer alltid med fokus på kvalitet.
Vårt hovedmål er at du skal kunne fokusere på hva som skal kommuniseres, mens vi legger til rette for at dette skal kunne gjøres på en mest optimal måte.

KONTAKT OSS